Урок 1-2 (2017)

Урок 1
Тема: Повідомлення, дані, інформація, шум
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів: наводить приклади даних і повідомлень.
Формування компетентностей: Обізнаність та самовираження у сфері культури, а саме уміння грамотно і логічно висловлювати свою думку

Вправи для опрацювання нового матеріалу


Вправа "Як пов'язані повідомлення, дані та інформація?"
Запропонуйте дітям набір карток, які потрібно скласти у схему та пояснити її. Для допомоги діти можуть використовувати с. 6-7 підручника, п1.
Слова з набору карток: інформація, повідомлення, людина, людина-людина, людина-пристрій, пристрій-пристрій, шум, дані, пристрої, органи чуття, використовує, не використовує, передається, фіксуються

Вправа "Пристрої та дані"
Запропонуйте учням прочитати п 2 підручника та пограйте з ними у гру: клас згрупований на дві команди, на екрані демонструється один із пристроїв із списку вправи 2 (с. 9). Учень з першої команди має, не називаючи пристрій, пояснити його призначення та дані, які використовують для цього пристрою. Якщо учасники команди, які не бачать пристрою відгадують, то наступний учень цієї ж команди продовжує гру. Якщо ні, то право відгадати переходить у другу команду та гра переходить у другу команду. Виграє та команда, у якої не залишиться учнів, що пояснюють пристрої.

Вправа "Дані та пристрої"



Вправи для закріплення нового матеріалу


  • Вправа 1, 3 із рубрики Працюємо в парах. Вправу 3 після обговорення у парах виконуємо в зошиті (вправа 4)
  • Вправа 5 із рубрики Міркуємо.
  • Для "особливих" дітей вправа 3 із робочого зошита. 

Вправи для підведення підсумків та фронтальної роботи

  • питання 1, 2, 3, 4, 6, 8 із рубрики Обговорюємо
  • Вправа 5 із робочого зошита

Домашнє завдання
  • Самоперевірка (рубрика Оціни свої знання та вміння"
  • Робочий зошит. Вправа 1, 2, 
  • Запитання 5, 7 із рубрики Обговорюємо
  • Творче завдання: підготувати тестове запитання для свого однокласника по темі уроку з 3 варіантами відповідей, одна з яких є правильною

Урок 2

Тема: Інформаційні процеси та системи. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини. Апаратна і програмна складові інформаційної системи.
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів: 
  • Наводить приклади інформаційних процесів.
  • Розпізнає різновиди інформаційних процесів.
  • Усвідомлює взаємозв’язок між апаратною та програмною складовими інформаційної системи.
  • Має уявлення про роль інформаційних технологій у житті людини та розвитку суспільства
Формування компетентностей: 

  • Екологічна безпека та сталий розвиток, а саме розуміння інноваційного потенціалу ІТ як ключового фактору суспільного розвитку. 
  • Обізнаність та самовираження у сфері культури, а саме  усвідомлення впливу інформатики та інформаційних технологій на людську культуру та розвиток суспільства
  • Основні компетентності у природничих науках і технологіях, а саме  усвідомлення міждисциплінарного значення інформатики.

Вправи для опрацювання нового матеріалу



Закріплення знань (вправа від 

Olvin Wert)


3 коментарі:

Тетяна Олександрівна сказав...

Ольга Володимирівна! У кожному класі працюю за вашим підручником. Дуже подобається мені і моїм учням. Порадьте, будь ласка, де можна знайти підручник для 5 класу за новою програмою, щоб могти його завантажити.

Ольга Барна сказав...

Пані Тетяно, не знаю, до кого писали звертання, бо я Ольга Василівна. Але то не затьмаоує радості з того, о раз Ви пишете на блозі нашого колективу, то саме про наші матеріали йде мова. На жаль, офіційної електронної версії ані 5 ані 6 класу ми не маємо. Є тільки комерційний наклад. Його можна замовити на видавництві за телефонами відділу реалізації. +38(050) 230-48-27
+38(067) 543-05-26

Тетяна Олександрівна сказав...

Дякую за відповідь