вівторок, 23 серпня 2016 р.

Календарно-тематичне планування


Шановні колеги! Вівдповідно до підручника для 5 класу, розробленого авторським колективом під керівництвом Морзе Н.В. відповідно до програми, затвердженої до використання у 2016-2017 н.р., пропонуємо вам календарно-тематичне планування, яке можна завантажити за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/0B6fTIfFMSQYZcWZRa01MMWtpUk0/view?usp=sharing

Зазначаємо, що на кожному уроці у 5 класі діти мають виконувати практичні завдання. У методичних рекомендаціях щодо навчання інформатики у 5 класі у 2016-2017 н.р. подано кількість практичних робіт, які мають бути обов'язково виконані кожним учнем та оцінка за які має бути врахована у тематичному оцінюванні з теми.
 Практичні завдання, виконання яких безпосередньо пов'язане із використанням комп'ютера подані у підручнику у рубриці Діємо. Діти можуть виконувати вправи цієї рубрики як під керівництвом вчителя, перегляду відеоінструкції, коментуванням, так і самостійно. Окрім цього, у рубриці Працюємо самостійно запропоновані завдання на застосування набутих навичок та для самостійного виконання учнями. Ці вправи  та ті, що самостійно підготовлені вчителем, можуть бути використані для проведення таких практичних робіт.
У календарно-тематичному плануванні уроки, на яких здійснюється оцінювання виконання учнями практичних завдань, подані орієнтовно. Вчитель має право переносити терміни та уроки проведення практичних робіт в межах теми та також використовувати для цього уроки резерву.

3 коментарі:

  1. Дякую за календарне. Підкажіть, будь ласка, як бути з листом МОН України від 17.07.2013 № 1/9-497 «Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань створення безпечних умов для роботи у кабінетах інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій загальноосвітніх навчальних закладів", в якому прописано:
    "Первинний інструктаж перед кожним практичним заняттям у КІІКТ проводиться учителем інформатики за інструкціями з безпеки під час навчання відповідно до виконуваних робіт і реєструється в класному журналі на сторінці предмета у розділі про зміст уроку: «Інструктаж з БЖД». Учні, які інструктуються, не розписуються про такий інструктаж."
    Виходить до кожного уроку необхідно робити запис "Інструктаж з БЖД", оскільки виконання практичної роботи за комп’ютером має відбуватися на кожному уроці.

    ВідповістиВидалити
  2. Може з цього приводу краще звернутись із листом в Інститут змісту та засобів освіти для роз'яснення, бо це швидше до них, аніж запитання до авторів?
    Щодо запису у журнал, то наше бачення є наступним. У листі МОН записано: перед кожним практичним заняттям у КІІКТ проводиться первинний інструктаж. Тому ми пропонуємо робити такі записи:
    6, 7, 8, 9, 10, 11 класи, де у програмі чітко записані практичні роботи:
    урок 1. Перед темою уроку: Первинний інструктаж з БЖД на уроках інформатики в КІІКТ.
    Далі у лінійці практичного заняття перед темою практичної роботи - Інструктаж з БЖД.
    Оскільки у 5 класі згідно методичних рекомендацій немає уроків-практичних занять, але виділені 10 обов'язкових для оцінювання практичних робіт, які учні виконуватимуть самостійно, без допомоги вчителя, то перед номером практичної роботи на нашу думку слід писати Інструктаж з БЖД. Наприклад, Складові комп’ютерів та їх призначення. Інструктаж з БЖД. ПР№1.
    Ця відповідь радше як міркування, тому вона не може бути сприйнята як офіційна рекомендація.

    ВідповістиВидалити