Урок 1
Вправа "Пристрої та дані"
Запропонуйте учням прочитати п 2 підручника та пограйте з ними у гру: клас згрупований на дві команди, на екрані демонструється один із пристроїв із списку вправи 2 (с. 9). Учень з першої команди має, не називаючи пристрій, пояснити його призначення та дані, які використовують для цього пристрою. Якщо учасники команди, які не бачать пристрою відгадують, то наступний учень цієї ж команди продовжує гру. Якщо ні, то право відгадати переходить у другу команду та гра переходить у другу команду. Виграє та команда, у якої не залишиться учнів, що пояснюють пристрої.
Вправа "Дані та пристрої"
Тема: Повідомлення, дані,
інформація, шум
Очікувані результати навчально-пізнавальної
діяльності учнів: наводить приклади даних і повідомлень.
Формування компетентностей: Обізнаність та самовираження у сфері культури, а саме уміння грамотно і логічно висловлювати свою думку
Вправи для опрацювання нового матеріалу
Вправа "Як пов'язані повідомлення, дані та інформація?"
Запропонуйте дітям набір карток, які потрібно скласти у схему та пояснити її. Для допомоги діти можуть використовувати с. 6-7 підручника, п1.
Слова з набору карток: інформація, повідомлення, людина, людина-людина, людина-пристрій, пристрій-пристрій, шум, дані, пристрої, органи чуття, використовує, не використовує, передається, фіксуються
Вправа "Пристрої та дані"
Запропонуйте учням прочитати п 2 підручника та пограйте з ними у гру: клас згрупований на дві команди, на екрані демонструється один із пристроїв із списку вправи 2 (с. 9). Учень з першої команди має, не називаючи пристрій, пояснити його призначення та дані, які використовують для цього пристрою. Якщо учасники команди, які не бачать пристрою відгадують, то наступний учень цієї ж команди продовжує гру. Якщо ні, то право відгадати переходить у другу команду та гра переходить у другу команду. Виграє та команда, у якої не залишиться учнів, що пояснюють пристрої.
Вправа "Дані та пристрої"
Вправи для закріплення нового матеріалу
- Вправа 1, 3 із рубрики Працюємо в парах. Вправу 3 після обговорення у парах виконуємо в зошиті (вправа 4)
- Вправа 5 із рубрики Міркуємо.
- Для "особливих" дітей вправа 3 із робочого зошита.
Вправи для підведення підсумків та фронтальної роботи
- питання 1, 2, 3, 4, 6, 8 із рубрики Обговорюємо
- Вправа 5 із робочого зошита
Домашнє завдання
- Самоперевірка (рубрика Оціни свої знання та вміння"
- Робочий зошит. Вправа 1, 2,
- Запитання 5, 7 із рубрики Обговорюємо
- Творче завдання: підготувати тестове запитання для свого однокласника по темі уроку з 3 варіантами відповідей, одна з яких є правильною
Урок 2
Тема: Інформаційні процеси та системи. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини. Апаратна і програмна складові інформаційної системи.
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів:
- Наводить приклади інформаційних процесів.
- Розпізнає різновиди інформаційних процесів.
- Усвідомлює взаємозв’язок між апаратною та програмною складовими інформаційної системи.
- Має уявлення про роль інформаційних технологій у житті людини та розвитку суспільства
Формування компетентностей:
- Екологічна безпека та сталий розвиток, а саме розуміння інноваційного потенціалу ІТ як ключового фактору суспільного розвитку.
- Обізнаність та самовираження у сфері культури, а саме усвідомлення впливу інформатики та інформаційних технологій на людську культуру та розвиток суспільства
- Основні компетентності у природничих науках і технологіях, а саме усвідомлення міждисциплінарного значення інформатики.
Вправи для опрацювання нового матеріалу
Закріплення знань (вправа від
Olvin Wert) |
3 коментарі:
Ольга Володимирівна! У кожному класі працюю за вашим підручником. Дуже подобається мені і моїм учням. Порадьте, будь ласка, де можна знайти підручник для 5 класу за новою програмою, щоб могти його завантажити.
Пані Тетяно, не знаю, до кого писали звертання, бо я Ольга Василівна. Але то не затьмаоує радості з того, о раз Ви пишете на блозі нашого колективу, то саме про наші матеріали йде мова. На жаль, офіційної електронної версії ані 5 ані 6 класу ми не маємо. Є тільки комерційний наклад. Його можна замовити на видавництві за телефонами відділу реалізації. +38(050) 230-48-27
+38(067) 543-05-26
Дякую за відповідь
Дописати коментар