Урок 17

Група 1: відкривання з вікна папки
Група 2 – відкривання через контекстне меню
Група 3 – відкривання через меню редактора

Наші дописувачі радять для тих, у кого не встановлена операційна система Windows 7 використовувати графічні редактори із наведеного списку:
- Безкоштовний редактор для домашнього некомерційного використання: http://www.picpick.org/en/download_free
- Безкоштовний редактор із великим набором шаблонів розмальовок www.tuxpaint.org/
Для головоломки (мал. 64) на с. 139 підручника "Інформатика, 5" використано зображення оленів. На сайті за адресою http://www.gardnergallery.com/ є галерея робіт Стівена Гарднера. Якщо Ваших дітей зацікавить - можете продемонструвати. Цікаво, що на сайті галереї можна одразу спробувати відшукати "заховані" зображення. Для цього спочатку виділяють зображення із загального списку, а потім - натискають на зображенні мишею у тому місці, де ви побачили потрібний фрагмент (малюнок звіра) та отримаєте дружні повідомлення про правильність вашого вибору. Не захоплюйтесь - "затягує"!
Учні об’єднуються у три групи, кожна із яких вивчає
деякий спосіб збереження змін до
існуючого файла
Група 1: зберігання тільки змін у файлі (П, с. 143)
Група 2 – зберігання імені, але зміна
розташування файла(П, с. 143)
Група 3 – зберігання файла під новим іменем але у
тій же папці. (П, с. 143).
Групи змінюються на трійки так, щоб у кожній групі був
учень, який вивчав інше питання. Учні обговорюють, чим схожі та чим
відрізняються вказівки Зберегти та Зберегти як.
1 коментар:
Дякую Оля за підказку з PicPick. А то я голову ломала як співставити Paint в ХР з книжкою. А так все дуже добре вийшло.
Дописати коментар