Урок 17-18

Урок 17
Вивчаємо матеріал у групах:
Група 1: відкривання з вікна папки 
Група 2 – відкривання через контекстне меню
Група 3 – відкривання через меню редактора

Використовуємо інші графічні редактори
Наші дописувачі радять для тих, у кого не встановлена операційна система Windows 7 використовувати графічні редактори із наведеного списку:

  • Безкоштовний редактор для домашнього некомерційного використання: http://www.picpick.org/en/download_free
  • Безкоштовний редактор із великим набором шаблонів розмальовок www.tuxpaint.org/
Підтримуємо та дякуємо усім, хто прагне працювати разом для спільної користі!

Працюємо з головоломкою
Для головоломки (мал. 64) на с. 139 підручника "Інформатика, 5" використано зображення оленів. На сайті за адресою http://www.gardnergallery.com/ є галерея робіт Стівена Гарднера. Якщо Ваших дітей зацікавить - можете продемонструвати. Цікаво, що на сайті галереї можна одразу спробувати відшукати "заховані" зображення. Для цього спочатку виділяють зображення із загального списку, а потім - натискають на зображенні мишею у тому місці, де ви побачили потрібний фрагмент (малюнок звіра) та отримаєте дружні повідомлення про правильність вашого вибору. Не захоплюйтесь - "затягує"!


Урок 18
Вивчаємо новий матеріал
Учні об’єднуються у три групи, кожна із яких вивчає  деякий спосіб збереження змін до існуючого файла
Група 1: зберігання тільки змін у файлі (П, с. 143)
Група 2 – зберігання імені, але зміна розташування файла(П, с. 143)
Група 3 – зберігання файла під новим іменем але у тій же папці. (П, с. 143).
Групи змінюються на трійки так, щоб у кожній групі був учень, який вивчав інше питання. Учні обговорюють, чим схожі та чим відрізняються вказівки Зберегти та Зберегти як.


Вправа "Порівнюємо діалогове та інформаційне вікно"





Вправа Речення

1 коментар:

Unknown сказав...

Дякую Оля за підказку з PicPick. А то я голову ломала як співставити Paint в ХР з книжкою. А так все дуже добре вийшло.