- графічним - створювали емблеми та схеми
- текстовим - писали оголошення
- звуковим - захищали проекти
- відео - переглядали фотозвіт початку роботи над проектом
- способом сигналів та жестів - голосували та оцінювали роботи одне одного.
"Експерти", що брали участь у захисті проектів - директор школи, вчителі, батьки зазначали високу активність учнів, креативні ідеї, творчість у підготовці проектів, їх реалістичність та корисність для місцевої громади, школи. Діти під час рефлексії розповідали, що вони вперше працювали над проектом разом із своїми батьками, і це дуже сподобалось як дітям, так і їх батькам. Вони готові реалізувати свої проекти на практиці та мають намір і надалі брати участь у нових проектах.
Немає коментарів:
Дописати коментар